شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات عصر ویزا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از سرویس ها و برنامه‌‏های کاربردی عصر ویزا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به تارنما یا وب سایت عصر ویزا asrevisa.com و استفاده از پروفایل شخصی و سایر خدمات و سرویس های ارائه شده توسط عصر ویزا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های عصر ویزا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های عصر ویزا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از سرویس های عصر ویزا اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات عصر ویزا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا پرداخت می‏‌کنید و یا به عصر ویزا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که عصر ویزا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد عصر ویزا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه عصر ویزا را در پروفایل خود لغو نمایند.
توجه داشته باشید که 300077 تنها شماره‌ای است که عصر ویزا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌نماید لذا ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان عصر ویزا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام عصر ویزا می باشد و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@asrevisa.com اطلاع دهید. همچنین 300077، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سرویس یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه عصر ویزا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌ های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

عصر ویزا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت عصر ویزا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از سرویس های عصر ویزا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط عصر ویزا جزئی از اموال عصر ویزا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار عصر ویزا می باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای عصر ویزا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط عصر ویزا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار عصر ویزا است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. در صورت استفاده از هر یک از سرویس های عصر ویزا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.asrvisa.com است. وب سایت عصر ویزا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.asrevisa.com و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون واتس آپ، یاهو مسنجر و غیره ندارد و هیچگاه با این روش ‏‌ها با شما تماس حاصل نمی نماید. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده نمایند.

ثبت، پردازش و پیگیری سرویس ها

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
عصر ویزا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش را می‌‏دهد.
حق قطع ثبت هر کدام از سرویس ها به هر دلیلی مانند تعطیل شدن یک سفارتخانه در ایران، برای عصر ویزا محفوظ می باشد و به تبع آن وجه دریافت شده به مشتری عودت خواهد گردید. همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که قصد پرداخت نقدی وجه را دارند، فقط در شهر تهران امکان پذیر می باشد.
کاربران باید هنگام ثبت سفارش سرویس مورد نظر خود، فرم ویزا و یا وقت سفارت خود را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درخواست ها با توجه به اظهارات شما تکمیل و پیگیری می گردد، لذا در صورت ارائه اطلاعات نادرست تمامی مسئولیت آن به عهده کاربران بوده و درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، تبعات رد ویزا و یا صدور ویزا با اطلاعات اشتباه به عهده کاربر می باشد.

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

سایت عصر ویزا ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل عصر ویزا نیستند و سایت عصر ویزا هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها ندارد. سایت عصر ویزا این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ ها به معنی تایید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آن ها نمی باشد.