تورنتو، مونترال و ونکوور نام هایی که به تنهایی انسان را جذب می کنند. زیرا که انسان ذاتا عاشق طبیعت، زیبایی، فرهنگ، یادگیری دانش، زندگی توام با رفاه، است و برای رسیدن به خواسته هایش حاضر است، کیلومترها و ساعت ها در راه باشد. مهاجرت از بخش های موثر در اقتصاد و جمعیت کانادا است. برای بهره مندی از این زیبایی ها و اخذ ویزای تضمینی کانادا با عصر ویزا همراه باشید.

 
 

موارد مهم برای أخذ ویزای تضمینی

توضیح مختصر ویزای تضمینی کانادا

همانگونه که می‌دانید دعوتنامه یکی از مدارکی است که می‌توان در زمان درخواست  ویزای تضمینی کانادا ارائه داد. ویزای تضمینی کانادا نوعی ویزای توریستی است که خود متقاضی دعوتنامه‌ای رسمی از شرکت، سازمان و یا فردی حقیقی ندارد.
البته لفظ ویزای تضمینی کانادا که به اشتباه و با اهداف سودجویانه توسط برخی موسسات و افراد به معنی  ویزای تضمینی گرفتن در بین متقاضیان تفسیر شده‌است به هیچ وجه وجهه قانونی و اجرایی ندارد. خدمات ویزای تضمینی در بیشتر شرکت ها باید در صورت رد درخواست متقاضی، تمامی وجه پرداختی از طرف وی بازپرداخت خواهد شد.

نکات عمومی ویزای تضمینی کانادا

طبق آخرین تغییراتی که در سیستم نظارت بر مشاورین رسمی مهاجرت کانادا اتفاق افتاده، سختگیری ها، کنترل ها و نظارت ها بیشتر از قبل بوده و مجازات ها و جریمه های سنگین تری را برای متخلفین در نظر گرفته است.
در این اعلامیه به وضوح اشاره به افرادی شده که بدون داشتن لایسنس مهاجرت اقدام به دادن مشاوره، تشکیل پرونده و اخذ هزینه از متقاضیان می کنند.
این افراد باید به زودی منتظر جرائم بسیار سنگین باشند و متاسفانه تمام افرادی که با این مشاورین تقلبی با وعده  ویزای تضمینی قرارداد مهاجرتی دارند، هیچ گونه حمایتی را از طرف دولت کانادا نخواهند داشت و عملا صدای آنها به هیچ کجا نخواهد رسید.
این اقدام که قابل تحسین است تحت حمایت وزیر مهاجرت کانادا صورت گرفته و امیدواریم با سختگیری ها و اعمال جرائم سنگین دست این افراد سودجو به زودی کوتاه شود.
لطفا دقت بفرمائید چنانچه فرد مورد نظر شما که خود را در قالب مشاور مهاجرتی معرفی می کند و شرکت خود را دارای اعتبار می داند، حتما حتما باید رجیستر شده باشد. ..iccrc یا همان سازمان مشاورین رسمی مهاجرت کانادا باشد.
در غیر این صورت و در صورت ایجاد مشکل در پرونده، دست شما به هیچ سازمان نظارتی بند نخواهد بود و چه بسا هزینه های هنگفتی که پرداخت کرده اید به راحتی به باد خواهد رفت.

شما می توانید نام هر کس را که می خواهید بدانید آیا مشاور رسمی مهاجرت است یا خیر، از طریق تصویر زیر پیگیری نمایید:
 
 

پروسه خدمات سفارت جهت دریافت ویزای تضمینی کانادا در استانبول

متقضیان، می توانید پروسه خدمات بیومتریک ویزای تضمینی کانادا را یک روزه در استانبول انجام دهند. هموطنان عزیز می توانند با یک پرواز صبح زود از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به فرودگاه آتاتورک استانبول رسیده و با یک تاکسی، حدوده 25 الی 30 دقیقه بعد در محل دفتر وی اف اس گلوبال سفارت کانادا حضور داشته باشند. سپس باید از طبقه اول ساختمان نوبت گرفته و معمولا پس از 2 ساعت نوبت شما فرا خواهد رسید و شما باید در آن زمان در محل سفارت (VFS) حضور داشته باشید و سپس بعد از این که شماره نوبت شما در تابلو مشاهده شد، به باجه مربوطه مراجعه نموده و پس از کنترل درخواست اینترنتی توسط مامور سفارت، باید منتظر بمانید تا به اتاق اثر انگشت و ثبت چهره رفته که برای این منظور دو جایگاه در نظر گرفته شده است. پس از رسیدن نوبت شما در چند مرحله انگشت نگاری انجام می گردد.

در فرآیند انگشت نگاری، مامور سفارت از شما می خواهد که دست هایتان را بالا برده تا کف دست و پشت دست خود را قبل از شروع پروسه در دوربین نشان دهید. سپس انگشت نگاری در چند مرحله و عکس برداری صورت گرفته و در پایان پروسه یک برگه مطابق تصاویر یک و دو به شما ارائه خواهد گردید. سرانجام می توانید با اولین پرواز استانبول را به مقصد تهران ترک نمایید. توجه داشته باشید که پاسپورت متقاضیان به هیچ عنوان گرفته نمی شود.

هموطنان عزیز باید برگه های گرفته شده را نزد خود نگه داشته و پس از 1 ماه تا 45 روز، نتیجه درخواست شما به ایمیلتان ارسال می گردد. پس از مشاهده اعلام نتیجه مثبت، متقاضیان باید با در دست داشتن پاسپورت و برگه های مذکور مجددا به دفتر (VFS) استانبول مراجعه نموده تا ویزای درخواستی در گذرنامه درج گردد. دفتر وی اف اس استانبول، از دوشنبه تا جمعه هر هفته از ساعت 8:30 الی 16:30 به غیر از تعطیلات رسمی کشور ترکیه باز می باشد.

ویزای تضمینی کانادا:

کشور کانادا جهت اهداف بلند مدت خود اقدام به پذیرش مهاجر، پناهنده و شهروند می نماید. در این راستا وزیر مهاجرت کانادا، هر ساله علل و دلایل خود را جهت پذیرش و یا رد درخواست مهاجران بررسی می کند. به طور مثال:

در سال ۲۰۱۷ هدف و برنامه ریزی دقیقی جهت رشد جمعیت از طرف دولت کانادا اعلام شد و در راستای رسیدن به این هدف برای تعداد زیادی ویزای سفر صادر شد.
درخواست ویزای تضمینی کانادا می تواند با هدف اقامت دائم کانادا و یا با هدف اقامت موقت کانادا باشد. و روش های توریستی، تحصیلی، دانشجویی، سرمایه گذاری، کار موقت و … می توانند دلایل درخواست ویزای تضمینی کانادا باشند. هرینه اخذ ویزای تضمینی کانادا بستگی به نوع ویزای درخواستی شما دارد. عصر ویزا دریافت ویزای تضمینی کانادا برای متقاضیان را با کادری مجرب و با تجربه تضمین می کند و با سالها تجربه در زمینه مشاوره مهاجرت و اقامت کانادا بهترین ها رو پیش روی شما می گذارد.

انواع ویزای تضمینی کانادا:

اولین اقدام جهت سفر به کانادا درخواست ویزا می باشد. با توجه به هدف شما می تواند نوع ویزا متفاوت باشد. این هدف نشات گرفته از انگیزه شما از سفر به کانادا است. عصر ویزا با کادری حرفه ای و متخصص مسیر را هموارتر کرده و اخذ ویزای تضمینی کانادا را در اولویت کارهای مجموعه خود قرار داده است. کانادا کشوری وسیع با دارا بودن اقتصاد رو به ترقی، سیاست گسترش و توسعه اقتصادی، امکانات تحصیلی فوق العاده، در بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا زندگی آرام توام با فاکتورهای کیفیت برتر، ذهن بسیاری از افراد را درگیر مهاجرت و اقامت می کند. در هر صورت قبل از هر اقدامی لازم است شرایط و ضوابطی را در راستای اخذ ویزای تضمینی کانادا بدانید.

ویزای تضمینی کانادا توریستی:

برای مدت زمان معینی به افراد متقاضی گردشگری تفریحی که قصد دارند از زیبایی های کانادا دیدن کنند تعلق می گیرد. ویزای توریستی کانادا در حد معمول برای ۶ ماه صادر می شود. به دو صورت یک بار ورود و چند بار ورود (ویزای مولتیپل) صادر می شود.

ویزای تضمینی کانادا ، ویزای مولتیپل:

ویزای مولتیپل، ویزای تضمینی کانادا، در گروه ویزای توریستی کانادا از نوع چند بار ورود قرار دارد. اداره مهاجرت کانادا، جهت تسهیل عبور و مرور متقاضیان واجد شرایط، به کانادا برنامه ویزای مولتی را طرح کرده است. با ویزای مولتی، متقاضی می تواند تا زمان اعتبار پاسپورت خود به کشور کانادا رفت و آمد کند و هر بار به مدت ۶ ماه در کانادا اقامت داشته باشد. این عالی است که بدانید در تمام مدت اعتبار ویزا، نیازی به تمدید ویزا ندارد. البته در شرایطی خاص این امکان وجود دارد که دارنده ویزای تحصیلی بعد از مدتی با تغییر شرایط خود از جمله: (ازدواج با شهروند کانادایی در صورتی که شهروند کانادایی اسپانسر فرد متقاضی شود و یا از طریق پناهندگی در کانادا) اقدام به دریافت اقامت دائم در کانادا کند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تضمینی کانادا توریستی:


• فرم درخواست ویزای کانادا
• شناسنامه ترجمه شده
• اصل پاسپورت قدیم و جدید
• سند ملکی ترجمه شده
• ارائه مدارک بانکی جهت نمایش تمکن مالی متقاضی ویزای کانادا
• دعوتنامه

سوالات متداول برای اخذ ویزای تضمینی کانادا

اگر من با ویزای توریستی به کانادا بیایم می توانم در پروسه أخذ ویزای تضمینی قرار بگیرم ؟
یک سوال که در روز هزاران بار پرسیده می شود.
و اما پاسخ:
در حالت عادی اینطور نیست.
توجه داشته باشید ویزای توریستی به شکل مستقیم تحت هیچ شرایطی قابل تبدیل به اقامت دائم نیست.
لطفا لطفا لطفا گول شرکت های غیر مجاز را نخورید.
اگر به همین راحتی ویزای تضمینی کانادا و یا توریستی را می شد به اقامت دائم تبدیل کرد ، تورنتو و یا ونکوور از شانگهای چین به مراتب شلوغ تر بود.
حواسمان باشد که جمله  ذیل نمونه بارز یک کلاهبرداری است:
"پایت به کانادا برسد تمام است و میتوانی ویزای توریستی را به اقامت تبدیل کنی"
کسی که توریست است اجازه کار و تحصیل ندارد، باید هر ۶ ماه از خاک کانادا خارج شود، از هیچ یک از مزایای دولتی نمی‌تواند استفاده کند و اگر ۱۰۰ سال هم در کانادا بماند اقامت نمی گیرد.
داشتن ویزای توریستی ۵ ساله اصلا به این معنی نیست که شما می توانید بعد از هر ۶ ماه از کانادا خارج شده و دوباره به راحتی به کانادا بگردید و بمانید تا ۶ ماه آینده. خیر. در بسیاری از موارد افسر مهاجرت لب مرز به رفت و آمد های مکرر شما گیر داده و شما را سوال و جواب می کنند. حتی ممکن است اجازه ورود ندهد و یا برگه ای مبنی بر خروج از کانادا در تایم مشخصی به شما بدهد. مثلا می تواند شرط بگذارد که شما ۱ ماه دیگر باید کانادا را ترک کنید و اگر نکنید فراری محسوب می شوید.
قدرت افسر مهاجرت در فرودگاه در مورد اقامت های موقت بسیار زیاد بوده و اختیارات بسیاری دارد.


ویزای تضمینی کانادا جهت کار:

اگر متقاضی ابتدا در کانادا به طور موقت (البته با شرایطی که در بالا ذکر شد) مشغول به کار شود. و بتواند مفید بودن خود و حرفه اش را برای کشور کانادا ثابت کند بعد از مدتی می تواند درخواست اقامت دائم کند. در واقع ویزای کار کانادا به دلیل کمبود کارگر و نیاز به کارگر در بازار کار صادر می شود.

هزینه دولتی فدرال:
1050 دلار کانادا برای متقاضی اصلی، 550 دلار کانادا برای همسر، 150 دلار برای هر فرزندهزینه حق اقامت دائم: 490 دلار کانادا برای متقاضی اصلی، 490 دلار کانادا برای همسر. مدارک مورد نیاز برای ویزای تضمینی کانادا کار:
• پر کردن فرم های مخصوص ویزای کانادا
• سند استخدام متقاضی از طرف کارفرما و یا موسسه ای در کانادا
• پاسپورت معتبر
• تجربه کاری در زمینه شغل مورد نظر
• مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد نظر
• مدرک زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی
• مدارکی دال بر اقامت شما در کشور کنونی خودتان

سوپر ویزای تضمینی کانادا والدین:

جهت دیدار پدر, مادر و پدر بزرگ و مادربزرگ با فرزندان و نوه هایشان که اقامت دائم در کانادا دارند این ویزا صادر می شود. تا دیدار والدین و فرزندان سهل تر شود. توجه داشته باشید صدور ویزا فقط برای کسانی است که فرزندانشان اقامت دائم کانادا و یا شهروند کانادا می باشند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای تضمینی کانادا والدین:

• دعوتنامه از فرزند یا نوه مقیم کانادا برای والدین
• نامه حمایت مالی فرزند یا نوه از والدین
• مدارکی دال بر اثبات رابطه خویشاوندی
• خریداری بیمه پزشکی و بیمه جامع کانادا از طرف والدین (در صورت فوت یکی از والدین، جنازه به کشور مبدا والدین باز می گردد.)
ویزای تضمینی کانادا دانشجویی:
در این روش اولین نیاز متقاضی گرفتن پذیرش از یکی از دانشگاهای معتبر و قانونی کانادا است. در واقع یک روش سریع برای دریافت ویزای تضمینی کانادا است. متقاضی باید ثابت کند از لحاظ علمی و انتقال دانش برای کشور کانادا مفید است. و ثابت کند تمکن مالی برای زندگی و تحصیل در مدت حضور خود در کانادا را دارد. عصر ویزا با سالها تجربه قادر است از بهترین دانشگاه ها و موسسات علمی و آموزشی کانادا برای دوست داران علم و دانش پذیرش بگیرد. ویزای تضمینی کانادا تخصص و هنر عصر ویزا است.

ویزای تضمینی کانادا و وقت سفارت کانادا:
• مراجعه به وب سایت اداره مهاجرت کانادا
• ایجاد اکانت کاربری.
• اپلود کردن مدارک لازم فرم اقامت موقت، اسکن کلیه پاسپورت های قبلی، اسکن کارت پرواز، پاسپورت فعلی.
• و اطلاعات مالی، رزرو هتل و رزرو بلیط.
• مشخصات اعضای خانواده.
• ارائه مدرکی درصورت داشتن دعوتنامه.
• پرداخت آنلاین هزینه ویزا تا درخواست ویزا به طور رسمی ثبت شود.
• مراجعه به VAC : نزدیکترین VAC ها به ایران، استانبول و آنکارا و باکو هستند.
• انجام انگشت نگاری و عکسبرداری از چهره.

 

بهتر است بدانیم:
ویزای کانادا حداکثر 10 ساله است ولی معمولا به تاریخ پاسپورت نگاه می کنند. همواره تا تاریخ انقضای پاسپورت به متقاضی ویزا داده می شود. داشتن دعوتنامه الزامی نیست، ولی امتیاز خوبی محسوب می شود. تاریخچه سفر در گرفتن ویزای تضمینی کانادا موثر است.
عصر ویزا برای اخذ ویزای تضمینی کانادا از ابتدا تا انتهای این مسیر در کنار شما خواهد بود. این مجموعه با بهره مندی از نیروهای متخصص و زبده در زمینه ی وقت سفارت، تکمیل مدارک، پیکاپ ویزا و در نهایت اخذ ویزا، در کنار شما خواهد بود. ما با بهترین شرایط ویزای تضمینی کانادا را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.
شما می توانید برای هرگونه فعالیت در زمینه ی ویزای تضمینی کانادا می توانید با عصر ویزا همراه شوید و از دیگر خدمات عصر ویزا مانند: ویزای اروپا، وقت سفارت انگلیس تهران  بهره مند شوید. از قدم اول تا رسیدن به مقصد نهایی در کنارتان خواهیم بود.

یک نکته مهم اینکه دوستانی که از روش های سرمایه گذاری برای اخذ ویزای تضمینی کانادا به کانادا تشریف می‌آورند، از ابتدای ورود اقامت دائم داشته و هر کاری را که تمایل داشته باشند می توانند انجام دهند. لذا هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد.
دوستانی که دارای تخصص هستند مانند پزشکان و وکلا باید دو نفر کارمند بیمه شده داشته باشند و یا ثابت کنند که دو کارمند تمام وقت را استخدام کرده اند.
دارایی شما لازم نیست که حتما از طریق کار شما به دست آمده باشد. شما میتوانید حتی صاحب یک سوپرمارکت کوچک باشید. اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید نشان دهید این سرمایه از چه طریقی به دست آمده است.اما نکته بسیار مهم دیگر ویزای تضمینی کانادا ، اینکه با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای این برنامه، چنانچه تصمیم به مهاجرت از این طریق دارید باید هرچه سریعتر اقدام نمایید. طبیعی است ظرفیت محدود آن، مجال چندانی برای فکر کردن و تعلل در تصمیم گیری به شما نمی دهد.
از دیگر راه های حائز اهمیت برای اخذ ویزای تضمینی کانادا لینکدین در کاریابی می باشد.
امروزه شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی نحوه أخذ ویزای تضمینی کانادا دارند.
هر کدام از این شبکه های اجتماعی به منظور خاصی طراحی شده اند که در این میان لینکدین شهرت بسیار زیادی به عنوان یک شبکه اجتماعی تخصصی برای صاحبان بیزینس ها و مشاغل، حرفه ای ها و کارمندان شرکت ها دارد.
اهمیت داشتن لینکدین در کانادا برای  آخذ ویزای تضمینی کانادا بسیار بالاست به گونه‌ای که بسیاری از کاریابی ها از طریق همین شبکه صورت گرفته و همچنین یکی از مسیرهای کنترل رزومه افراد است.اگر چه این شبکه در ایران آنچنان شناخته شده نیست ولی به دلیل اهمیت آن در کانادا لازم است که از هم اکنون به فکر ایجاد پروفایل شخصی خود در آن باشید.
برای اطلاع از شرایط و نحوه ی اخذ ویزای تضمینی کانادا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه یاری کنند.