گرفتن وقت سفارت آلمان برای انجام مصاحبه و ارائه مدارک بیومتریک و در نهایت مصاحبه با افسر سفارت الزامی است. با توجه به تقاضای زیاد برای دریافت ویزای آلمان، تعیین وقت فوری سفارت آلمان در تهران با چالش های متعددی روبرو است. به همین دلیل در چند سال اخیر بسیاری از این قبیل درخواست ها از طریق سایت ویزامتریک ارائه شده و به جز موارد معدود مانند دریافت ویزای همراه، نیاز به دریافت نوبت از سفارت آلمان در تهران نیست. کافیست برای ارائه اطلاعات و مدارک ویزای توریستی، کار، تحصیلی از طریق ویزامتریک نسبت به دریافت وقت سفارت آلمان اقدام کنید تا روند کار سریع تر طی شود. عصر ویزا ارائه دهنده خدمات تعیین وقت سفارت آلمان در تهران در بازه زمانی کوتاه بوده و در ادامه تمام اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را ارائه می دهد.

گرفتن وقت سفارت آلمان

آلمان از جمله کشورهای پیشرفته و پرطرفدار در دنیا است که همه ساله میزان افراد زیادی برای تحصیل، گردشگری، کار و زندگی و دریافت اقامت دائم است. در گذشته به دلیل تقاضای کم برای مهاجرت و سفر به آلمان، تعداد درخواست های گرفتن وقت سفارت کم بود. در نتیجه تمام این درخواست ها برای سفارت آلمان در تهران ارسال میشد و نوبت دهی صورت می گرفت. در چند سال اخیر با افزایش تقاضا برای دریاقت ویزای آلمان، بسیاری از امور از قبیل ارائه اطلاعات بیومتریک توسط شرکت کارگزاری رهیاب گذر آراتا یا ویزامتریک انجام می شود. به طوریکه فرد متقاضی برای دریاف ویزای تحصیلی، کاری و توریستی به سایت این مجموعه مراجعه کرده و نوبت دریافت می کند.

parallax background


گرفتن وقت فوری سفارت آلمان

با توجه به زمان بر بودن روند تعیین وفت سفارت آلمان در تهران، اغلب افراد به دنبال روش هایی برای افزایش سرعت و دریافت نوبت فوری هستند. متاسفانه لازم به ذکر است که چنین امکانی وجود ندارد! تنها در شرایطی با نوبت فوری سفارت آلمان موافقت می شود که قرد قصد سفر برای انجام کارهای بشردوستانه داشته باشد. علاوه براین، در صورت درخواست برای پیوستن به افراد خانواده در آلمان، ازدواج یا درمان و زایمان و موارد مشابه این امکان وجود دارد.

در شرایطی که برای دریافت ویزا عجله دارید، می توانید از خدمات شرکت های ارائه دهنده این خدمات استفاده کنید. برخی از شرکت های معتبر از قبیل عصر ویزا این اقدامات را با سرعت بالاتری انجام می دهند.

تعیین نوبت vip وقت سفارت آلمان

برخلاف تصور اغلب افراد، نوبت vip سفارت آلمان به معنی دریافت سریع وقت نیست. بلکه تنها در نحوه ارائه خدمات با روش های معمولی تفاوت دارد. افرادی که نوبت vip دریافت می کنند، هزینه بیشتری باید پرداخت کنند! علاوه براین، محیط بهتری برای انجام مصاحبه و ارائه خدمات برای این قبیل افراد ارائه میشود و برخی از خدمات از قبیل دریافت کپی از مدارک و بررسی وضعیت پرونده و موارد مشابه رایگان هستند.

نوبت vip وقت سفارت آلمان بیشتر در شرایطی تقاضا دارد که نوبت های عادی پر شده باشند. در نتیجه با صرف هزینه بیشتر می توانید وقت سفارت را دریافت کرده و در محیطی ساکت و شیک پرونده شما بررسی می شود.

دریافت نوبت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی

در حالت کلی برای انواع ویزای دانشجویی و تحصیلی، کاری و توریستی نوبت سفارت آلمان باید از طریق سایت ویزامتریک دریافت شود. دقت داشته باشید که تقاضای زیادی برای این نوع ویزا وجود دارد و به همین دلیل باید به طور مداوم سایت ویزامتریک را چک کنید تا نوبت خالی پیدا شود. در غیر این صورت زمان زیادی برای دریافت وقت سفارت آلمان طی خواهد شد. مگر اینکه از خدمات شرکت های واسطه برای این منظور استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان دریافت ویزا شینگن

دریافت نوبت سفارت آلمان برای پیوست به خانواده

بر اساس قوانین مهاجرتی آلمان، افراد خانواده می توانند به طور موقت به فردی که در کشور آلمان زندگی می کند بپیوندد. برای این منظور نیاز به دریافت ویزای پیوست به خانواده است. این قبیل درخواست ویزاها از طریق سفارت آلمان در تهران باید بررسی شوند. به همین دلیل برای دریافت نوبت از سفارت آلمان باید وارد وبسایت کنسولگری شده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید. در صورت نداشتن تجربه کافی در این زمینه می توانید از خدمات عصرویزا استفاده کرده و یا با وکیل مهاجرتی مشورت کنید.

نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان از طریق ویزامتریک

برای ویزاهای کوتاه مدت از قبیل دانشجویی، توریستی و کاری مراحل زیر را برای دریافت وقت سفارت آلمان می توانید طی کنید:

  • ابتدا هزینه دریافت نوبت سفارت آلمان را که در حال حاضر 13000000 ریال است را به حساب شرکت رهیاب گذر آرتا (ویزامتریک) پرداخت کنید.
  • با استفاده از اطلاعاتی از قبیل شماره حسابی که هزینه را واریز کرده اید و تاریخ واریز می توانید وارد سایت ویزامتریک شوید. (https://www.visametric.com/iran/Germany/fa)
  • از منوی بالای صفحه، بر روی روش های درخواست روادید کلیک کنید.
  • سپس بر روی مراحل انتصاب کلیک کنید.
  • در صفحه بعد نوع ویزای خود را انتخاب کنید. ویزای توریستی، کاری و تحصیلی در این صفحه قابل قبول هستند.
  • اطلاعات پاسپورت و سایر موارد درخواستی را تکمیل کنید.
  • در نهایت زمان مورد نظر برای وقت سفارت را تعیین کنید.
  • بعد از تکمیل این اطلاعات به ایمیل شما تاییدیه از سوی سفارت آلمان باید ارسال شود. تا زمان دریافت این ایمیل صبر کنید. (دقت داشته باشید که عدم دریافت این تاییدیه به معنای کامل نبودن فرایند تعیین وقت سفارت آلمان است)
  • 2 تا 7 هفته قبل از زمان رزرو شده برای مصاحبه، ایمیلی از سوی سفارت برای شما ارسال می شود. این ایمیلی و اطلاعات آن در کمتر از 7 روز باید از سوی شما تایید شود. در غیر این صورت نوبت رزرو شده باطل می شود.
  • بعد از دریافت تاییدیه از طریق ایمیل می توانید وارد سایت ویزامتریک شوید. از منوی تغییر تاریخ ملاقات اطلاعات کاملی درباره زمان رزرو شده ارائه می شود.

لغو و تغییر وقت سفارت آلمان

به دلایل مختلف ممکن است زمان رزرو شده از سوی سفارت برای شما مناسب نباشد و قصد تغییر آن را داشته باشید. در این صورت تنها راه لغو قرار قبلی قبل از پایان 5 روز از زمان ثبت است. در غیر این صورت امکان لغو زمان رزرو شده وجود ندارد و هزینه پرداختی به حساب شما عودت نخواهد شد.

بعد از لغو نوبت قبلی مجدد می توانید نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت جدید اقدام کنید.

 

هزینه گرفتن وقت سفارت آلمان

علاوه بر هزینه رزرو وقت سفارت که 13000000 ریال است، هزینه های جانبی نیز باید پرداخت شود که عبارتند از:

هزینه خدمات عادی

35 یورو

هزینه خدمات vip

75 یورو

پر کردن فرم درخواست

10 یورو برای هر یک از افراد خانواده

عکس بیومتریک

8 یورو

فکس، چاپ و فتوکپی

30 سنت برای هر صفحه

تحویل پاسپورت

هر نفر 9 یورو

خدمات اطلاع رسانی

یک یورو برای هر اس ام اس، 3 یورو برای هر ایمیل

رزرو وقت توریستی

13000000 ریال قابل عودت

رزرو وقت تحصیلی

13000000 ریال قابل عودت

رزرو وقت تایید مدارک

10000000 ریال قابل عودت

تایید اصل مدارک

30 یورو

تایید کپی مدارک

25 یورو

 

مدارک موردنیاز برای دریافت وقت سفارت آلمان

در زمان تعیین وقت سفارت آلمان در تهران نیاز به مدرک خاصی نیست و کافیست هزینه را به حساب ویزامتریک پرداخت کنید و اطلاعات مربوط به پاسپورت را به طور دقیق و بدون اشکال در فرم های مربوطه تکمیل کنید. بعد از رزرو وقت سفارت در روز مراجعه باید مدارک را بر اساس نوع ویزای درخواستی ارائه دهید. ویزای آلمان از نوع شینگن است و مدارک زیر باید ارائه شوند:

  • پاسپورت دارای اعتبار
  • عکس پرسنلی پاسپورتی 3.5 * 4.5
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • صورت حساب بانکی و گردش مالی 6 ماه اخیر
  • ارائه اسناد اثبات کننده تمکن مالی
  • ارائه مدارم تحصیلی و شغلی در صورت نیاز
  • تکمیل فرم های مربوطه
  • انگشت نگاری

اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان دریافت ویزا توریستی فرانسه

معرفی سفارت آلمان در تهران

سفارت آلمان در تهران در خیابان فردوسی، روبروی بانک مرکزی پلاک 324-320 قرار دارد. دقت داشته باشید که امکان ورود به سفارت بدون رزرو وقت قبلی وجود ندارد. لذا ابتدا برای انجام کارهای مربوط به ویزا و غیره وقت را رزرو کنید تا امکان حضور در ساختمان کنسولگری آلمان در تهران را داشته باشید.

ویزامتریک وقت سفارت آلمان چیست؟

ویزامتریک یا شرکت رهیاب گذر آرتا تنها نماینده رسمی و قانونی کشور آلمان در تهران است که برای انجام امور مهاجرتی و ارائه ویزا خدمات ارائه می دهد. به دلیل تقاضای زیاد برای سفرهای کاری و تحصیلی و غیره به آلمان، خدماتی از قبیل رزرو وقت سفارت از طریق این مجموعه انجام می شود.

دریافت ویزامتریک وقت سفارت آلمان ممکن است زمان زیادی ببرد. ویزامتریک تنها نماینده اتحادیه اروپا است که برای دریافت ویزا آلمان یا ویزا شینگن باید از سایت ویزامتریک اقدام کنید.

جهت تسریع در دریافت وقت سفارت آلمان یا ویزامتریک وقت سفارت آلمان در تهران و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

اشتباهات رایج در گرفتن وقت سفارت آلمان در تهران

برای دریافت ویزای آلمان و انجام امور مهاجرتی ارائه مدارک بدون نقض از مهم ترین گام ها برای جلوگیری از ریجتک شدن است. در دریافت وقت سفارت آلمان نیز قوانین متعددی وجود دارند که رعایت نکردن آنها باعث لغو نوبت خواهد شد. از جمله اشتباهات رایج در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به زمان رزرو شده برای مراجعه به سفارت دقت داشته باشید. هرگونه تاخیر در مراجعه به سفارت برابر با لغو درخواست شما بوده و هزینه پرداختی به حسابتان عودت نخواهد شد.
  • اگر اطلاعات مربوط به پاسپورت را اشتباه وارد کرده اید، درخواست خود را قبل از 5 روز لغو کنید. سپس مجدد درخواست رزرو را ثبت کنید. ارائه مدارک شناسایی که با اطلاعات درج شده در زمان رزرو نوبت مغایرت داشته باشد به معنای رد درخواست است.
  • اگر تاریخ اعتبار پاسپورت قبل از زمان رزرو شده اتمام برسد یا پاسپورت مفقود گردد، در روز مراجعه به سفارت پاسپورت جدید و قبلی را با هم همراه و به افسار ارائه دهید. در این شرایط نیاز به لغو نوبت رزرو شده و ثبت مجدد آن نیست.
  • Vip بودن نوبت سفارت آلمان به معنای فوری بودن آن نیست. تمام نوبت ها بر اساس ترتیب ثبت شدن آنها در سایت ارائه می شود.
  • امکان گرفتن وقت فوری سفارت آلمان در تهران به صورت مستقیم وجود ندارد. شرکت های واسط امکان فروش نوبت و وقت سفارت آلمان را ارائه می دهند.

گرفتن وقت سفارت آلمان در تهران

عصر ویزا

در صورت نداشتن تجربه کافی در این زمینه می توانید از خدمات شرکت های معتبر و مشاوره با وکلای مهاجرتی استفاده کنید. عصرویزا از جمله شرکت های معتبر و شناخته شده در این حوزه است که خدمات دریافت نوبت سفارت آلمان را در کوتاه ترین زمان با رعایت تمام استانداردها و قوانین ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.